Thursday, February 3, 2011

3 February 2010

Hepi Chinese New Year!!!!! Memang hepi sgt... hehe!

dis post bukan lah sal CNY.. actually.. urmm.. tah la.. aku ta taw ape sbenanye antara kami nih.. kawan? tidak.. kekaseh? urmm.. gelap kot.. buah hati? ha! yg itu tepat. mmg die buah hati aku.. haha! syok sendiri la kan. urmm..

dalam ta sedar..... its come 7month kisah aku n die.. cam sengal jekk kan.. erghh.. seyes mmg aku ta taw nak declare sal kami ni ha.. dulu kate.. we.. off.. tbe2... on.. kaw nih kel kel ek? ah! tah la. malas kate pape. cume aku sgt2 nak smua nye back to normal.. no more questionaire dlm pe jua keadaan.. Shayank... U always know dat im really luv u.. but u? Lu pikir la sindirk derr!

Tiada guna cipta sebuah cerita
Kalau kisah kita sementara
Rasa hati dan langkahmu
Membuat aku keliru

Tiada guna kita menderita
Sungguh semua tidur pun tak lena
Rasa hati dan katamu
Tak lagi seperti dulu

P/s : Hepi 7mth Anniversary ShaYank... Im always Love you AS...

No comments:

Post a Comment