Wednesday, February 9, 2011

Mengeledik!

Sepulangnye aku dr keje td aku melihat Mamok bersiar2 ngn bopren nye. Urmm. Kacak gak kelihatan. Aku pon menegurnya..

"Mamok! p mane? menggatai yekk!!?"
Mamok diam.. Pekak ke bisu? lantas aku menjerit lagi..
"Mamok! Hamboi! mentang2 kaw ade bopren, Begalak ngn haku yekk!"
Dengan mate tajam, die menjelink aku.. Aku ape lagi.. Membebel2 lah..
"Org panggil elok2, jelink2 lak! Hengat seket! Aku tanggung makan minum kaw!"
Eh eh. dgn selambek die sembang2 ngn bopren die. Wakk lu! becinta, Ta hengat org dah! Kaw hengat kaw shantek sgt lah!

Ni tgh2 aku tulis blog neyh.. Die mane balek lagi. Tah mane merayau! Kaw jgn macam2! Kang pape jadik jgn lak kaw minx aku, mama n baba tanggung yekk!
Aku menahan geramm dgn pangai nye yg ta pnh ubah... Tolong lah Mamok tok kali ni jekk...

Mamok yang mengeledik!!!!!!

Korank taw x! dah beduyun2 die branak! ya ampun! sudah sudah lah mamok! insap, k? Akak taw kaw cantek. tp jgn la over.

2 comments: