Sunday, January 16, 2011

Ika Riana

Saye sangat bangge dgn nama saye. Taw kenape? coz this name was combination of my parents name.
Kamarudin dan Bahariah.
Im the only child in my family. Oke oke. Mereka2 selalu mengatakan aku ni manje. manje ke? jz bcoz aku ank tunggal an? Hell-Yo! Tidak oke! aku xmanja cume mungkin sifat aku yg agk degil sahaja. degil ke? urmm. in certain2 part la. example cam aku nk sumthing tu, aku betol2 dapatkan! Thats was me!
Aku ni agaak garank jugak lah n kasar. kasar ke? seket kot bile aku btol2 menyampah meluat gile kat sesape.
Airmata? Oh itu adalah sejak azali. Aku dgn bangge nk katekan yg aku ni Diva Ayormate! Sedih, Ketawa, Gembira n smua perasaan pon leh wat Airmata aku ni menetes. Gile an?
Haa~!! Sebut sal gile... Aku ni jenis suke sgt gelak2. Tgh sedih2 pong leh gelak2. If kat FB.. Aku ni ske repek2 seket. tapi ta taw lak kan ade yg sampe hati kate aku gile.. skali due aku gelak2.. byk kali? kalau itu satu doa? mcm mane? bile dok sorg2.. erk.. kalo betol aku gile? ade ubat x? hahahahahha~~!!!! (bila lah aku nk belajar jd sorg yg seyes an? DALAM MIMPI!!!!)
YESH! aku ngaku aku ni kuat tacink. Bile aku terase, satu je aku akn wat. Terima Kaseh. (sesape yg pnh dpt begitu, paham2 la kan.) But2! aku bukan jenis simpan lam hati cz bg aku.. Luahan adalah yg terbaek dr pendaman.
Semua org npk aku hepi d luaran. yesh~~!!! Im hepi!!! tapi dalaman? Allah s.w.t. je yg taw pe yg aku lalui dr aku d lahirkan till now. Sedih dan kecewa tak pernah tinggalkan hidup aku. Aku bersyukur kerane tidak d tinggalkan cz dari citu aku taw Allah s.w.t. menguji aku sebagai hambaNya. Alhamdulillah aku yg d pilihNya...
(sambil taip blog ni pon aku leh nanges. Sah Gile!)
Apa yg aku nk wat lam hidup is....
Mengembirakan org laen dengan Senyuman aku.. =)
Sekian.
Cik Serigala Jadian

No comments:

Post a Comment