Sunday, January 16, 2011

Cerita Cinta

Aku dah penat cite sal cinta. C I N T A. aku penah d kecewakan. sgt2 kecewa. sampe aku sindri ta leh nk maapkn diri aku sal cinta itu. Cinta ke? ntah la. Itu masa lepas. Let by gone be by gone. End.

Selepas d kecewakan, aku d temukan dgn Hamba Allah ni. urmm. He's so nice. Sgt nice. Thankz to Allah s.w.t. cz temukan aku ngn dea. Dea Sangat Indah. Tapi.. Yang indah tu kan hanya sementara. Aku xnk sementara dengan dea. aku nk selame2 nye. Jodoh dan Pertemuan kan d tangan Allah s.w.t.
Sangat susah tok aku terima dea selepas aku d kecewakan. Urmmm. Macam mana susah aku nk terima dea lu mcm tu la jugak susah tok aku lepaskan dea. urmm. people learn from mistake. so.. Jika mmg dea hanye keindahan sementara bagi aku... Aku redha.. Ape yg aku nk dea taw.. Kaw Cukop Indah dalam hidup ku AS.... (wah! berani gile dok letak initial. haha! ade aku kesah? tak, oke! kalo boleh nk letak nama lam IC skalik! taw x taw x! ats sebab2 sensitiviti masyarakat, aku tepakse letak initial. =p)

C I N TA... sebuah cerita yg tak kan pernah habes... 

No comments:

Post a Comment