Saturday, February 19, 2011

Nur Sofia Ariana

Cedap x? Haha. Ngah aku membusan menggunung d kala sabtu nih... aku sesaje la kan menginternetkan diri mengoogle beberapa perkara yg gile2. kahkah! tibe tibe terlintas kat bulu mata aku ni ha..
"name aku ta de maksud lam name2 Islam, tapi ade maksud dalam HATI both of my parents."
So.. aku ape lagi gegatai jejalan kt web "Himpunan nama nama indah dalam Islam"..
Taip punye taip punye taip.. Pap! aku tingt yg aku ni suke gune name Ariana long long time before... So aku pun search dis name.. Eh! ade lah! then aku klik kat column "nama gabungan"...
Pap! Tadaaa! kuar lah name Nur Sofia Ariana... Seyes aku kate.. tetarek trus! Jatuh cinta gedebukk pap kat name nih! Dalam pale otak...
"oke Mummy... dis will be ur baby gurl name sumday.."
Wah!!!! baby bagai! Jangan nak mimp sgt yekkk.... hahahahhaa! baby boy. a cane lak?
kahkahkah! gilak habes aku rini! (=

Nur = Cahaya
Sofia = Menawan
Ariana = Full of life

No comments:

Post a Comment