Thursday, February 3, 2011

♥ Azela Othman Engagement 30.1.11 ♥

Azela Othman.. oke.. dia ni kawan aku mase kecik.. kecik ta kecik lah cz aku start rapat dgn die waktu form3.. yeke ela? then.... mmg leh d katakan teman sekepala otak lah coz both of us agak weng2 seket. Mulot pon agak puaka bile kami bertemu. biase la.. kwn dr kecik ni, len.. Mulot longkang pon, tiada tacink2. tak gitu Kak Lang? =)

Nak d jadikan cerita.. aku penah lupekan die sbagai kawan.. semata2 pasal sorg hamba Allah s.w.t nih. urmm. bia pon agak lewat aku tesedar.. Alhamdulillah... Azela... maafkan aku if ade wat kaw terase... oke sayang? oke2! tutop mukadimah. mari2 becerita tentang Kebahagiaan Pertunangan nya... =)

Selamat Bertunang Sayang..

p/s : Katanya bile walimatul urus.. saye PENGEPIT nye... terharu  nye.. Insyaallah... Aku doakan kaw yekk.. =)

No comments:

Post a Comment